Färdig!

2010-12-20 16:02:33 Renovering
» Kommentarer(5) «





Vårat sovrum är färdigt! Överkast från Hemtex, vit filt från Lagerhouse, blå filt från Ikea, Randiga kuddar även de Ikea, blåa kuddar från Hemtex och sängen är så klart från Ikea ;), Spegeln är en julklapp från mamma och pappa <3

Takkronan är från Jotex finns även på Åhlens såg jag idag, Kistan var min mormors och de är så kallad brudkista och de står mormors namn i den.

Den fina fågelburen fick jag av mina systrar i julklapp <3 mattan som du skymtar är även de en julklapp av mamma och pappa <3 Fick även jättefina sängkläder av Kerstin (Eriks mamma) och en supersnygg duk som jag inte hunnit ta kort på än.

Här är en bättre bild på mattan

En present från mig till Hjärtat ;)

Här är punchverandan är inte färdig än med den men de börjar ta sig :)

Kommentarer
Postat av: ewa

Åh så himla fint ni har,men kan inte ha varit lätt för pappa "Uven" att mönsterpassa denna tapet. Är spegeln från "Gilla"?

2010-12-20 @ 16:09:24
Postat av: Malin

Sååå fint! Tapeten är superfin och golv- och taklister kommer fram så fint till färgen. Hoppas ni ska sova som kungligheter i ert nya sovrum:)

2010-12-20 @ 17:04:48
Postat av: Rebecca

Ewa spegeln är från Dollar store, och pappa hade de tufft ett tag med mönster passning :P. Malin jag är så super nöjd de är Erik också..

2010-12-20 @ 18:17:19
URL: http://vitaherrgarden.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hej Rebecca! Oj vad fint ni gör i detta hus! Du har verkligen smak. Kanske från mamma:)?

2010-12-28 @ 21:48:41
Postat av: Rebecca

Tack Kinna =). Jag tycker om att pyssla så jag tycker de är riktigt roligt tror också jag har fått de av mamma ;)

2010-12-29 @ 17:59:36
URL: http://vitaherrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback