Älskade ungar

2012-04-09 01:47:30 Renovering
» Kommentarer(0) «


Måste bara skratta, våra tjejer är så väldigt olika varandra, Emma är väldigt tålmodig och kan ligga nöjd och bara titta medan Elly är de bråttom och nu på en gång. I Elly ser jag mig själv något jag och min sambo insett vi tom sover på samma sätt, hon vill helst ligga på sida (dock med napp haha) och med täcke över ansiktet så bara munnen och näsan sticker fram. Så sover jag också dock utan napp haha. Som tur är vill hon bara somna så. Så under natten sover hon på rygg och jag drar ner täcket. Emma vill helst ha så lite täcke som möjligt och ligga så nära Elly som möjligt och gärna krocka arm eller hålla hand <3. Nä nu börjar små gryna somna om efter natt målet så de ska jag också försöka med så nu drar jag täcket över huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback