dop bilder

2012-12-19 12:02:47 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Min vän Carina Sålder har tagit korten
Tjejerna var 6 månader när dopet skedde alltså i Augusti
Vår underbara präst Lennart Åström med Elly i famnen
Tjejernas faddrar Kristoffer, Rostia, Mathilda och Josefine ( observera Elly som har somnat i min famn)
Jag kände hur Elly blev tyngre och tyngre och till slut somnade lillan
Här är alla som var med på trippeldopet, Lennart berättade att de var första gången han döpte tvillingar med mor
Min familj <3
Små älsklingarna i deras klänningar
Jag och min söta systerdotter Ida
jag och min vackra systerdotter Cornelia
Dom otroligt goda tårtorna som Amanda Nyström tillverkat

Kommentarer
Postat av: Em

Vilka fina bilder! Den på tjejerna i den vackra soffan är ju extra fantastisk. Och vilka underbara tårtor!

2012-12-19 @ 12:34:21
URL: http://oureverydaystory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback