Sammandragningar och vila

2012-02-12 13:07:21 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Är i vecka 34 nu och tvillingarna verkar må bra, vi känner oss rätt så förbi sedda. Dålig information på mvc och på spec. Mödra känns de som, har fått byta barnmorska 4-5grr sen första besöket på mvc är ingen man får förtroende för.

Vi har ju ändå de bra, jag har haft jätte bra värden och barnen trots att de är tvillingar har hela tiden legat på + viktmässigt. Har sedan förra veckan känt av "mensvärk" och sammandragningar och de kommer oftare och oftare, kan inte säga om dom blir värre. Inatt har jag sovit oroligt och de har varit en jobbig natt. Som tur är har jag min underbara sambo Erik hemma nu som pysslar om mig. Just nu ligger jag på soffan under täcket har så värk så de är svårt att göra nått fast jag verkligen skulle behöva städa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback