Onsdag

2012-07-18 21:38:01
» Kommentarer(0) «


Efter en sömnlös natt så har jag försökt hålla mig igång idag, för jag vet om jag sitter somnar jag. Mamma och pappa har varit och ätit lunch och myst med tjejerna, tjejernas farmor har varit och avlastat mig idag, tjejernas kusin Signe var med hon är en sån glad tjej. Tjejernas faster Malin har varit och henne man Micke som har hjälp mig bära undan grejer till förrådet. Sen kom min syster Viktoria med syskonbarnen Ida och Isak och hjälpte mig lägga tjejerna. Försöker få dem i säng vid 19 dom somnar vid 19.30-20 efter mat och mys. Har även hunnit baka en långpanna med brownise som jag fryst in. Nu ska denna trötta mamma sova så de blir torsdag och min älskade Erik kommer hem från jobbet han jobbar ju borta och är borta 3dygn men då är han j hemma resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback