På väg

2012-03-23 10:57:49 Tvillingarna 0-3 mån
» Kommentarer(0) «


Sitter i bilen med min älskade sambo och våra guldklimpar, dom älskar att åka bil och pappan är nöjd ( biltokig som han är). Vi har varit på bb eftervård eftersom vi fick åka hem en dag tidigare, allt såg bra ut dom har ökat i vikt så de var skönt att de går åt rätt håll :). Tjejerna äter och sover och är väldigt nöjd så vi har haft tur.

Igår kom morfar (min pappa) och mormor (min mamma) och även min farfar hälsade på. Fick superfina kläder av Moster Viktoria med familj och även av tjejernas blivande gudmor Rosita och Emil hälsade på och vi fick ännu mera urgulliga kläder. Moster stina kom efter jobbet med hela familjen och myste, bjuder på ett kort på Elly med moster Stina.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback