Vem pausa?

2012-03-12 04:08:50 Graviditeten
» Kommentarer(3) «


Börjar känna mig rastlös och tröstlös, har haft oregelbunden värk sen natten mot fredag, fredag var värst sen trappade de ner lite under lördag men sov bara 3h pga av den. Igår var jag dyngslut och less och de ökade med intervaller på 15 min ungefär. Har pratat med förlossningen och vi ska in när de är ca 10 min emellan. Vi ( jag och Erik) tog oss en promenad igår och då ökade de lite igen, tog en Alvedon och somnade och sov i 1h30min drygt sen så har jag inte känt av värken nämnvärt. Har fått sova ca 5h inatt (natten mot måndag) känner mig tröstlös. Alla kommer med goda råd och frågar om jag inte farit än ( ser de ut så?). Är tacksam att folk bryr sig, blir jätte glad. Men jag är trött och ledsen och börjar känna mig stressad. På tisdag ska vi på ctg om inget mer har hänt så vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Hanna Fager

Försök tänka att denna paus gör att du får sova och samla lite nya krafter då du står inför en fysisk utmaning. kämpa vidare!

2012-03-12 @ 06:30:45
Postat av: Anonym

Förstår att det är jätte jobbig! Kämpa på, de kommer när de kommer...inte så mycket att göra åt. Men om du mår mycket dåligt tycker jag du ska berätta det i morgon. Kanske blir du igångsatt då? Försök att vila och sova, ladda batterier och slå bort alla negativa tankar de tar bara energi som du behöver senare. Stor kram!

2012-03-12 @ 10:49:22
Postat av: malin h

Skrev den tidigare kommentaren:-)

2012-03-12 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback