Torris

2012-05-04 00:24:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Emma har dom senaste veckorna blivit torr. De började i ansiktet med några små fläckar, jag smorde med babyolja ( även badade henne) de bokstavligt talat exploderade från ögonen och hela hårbotten blev super torr plus att hon fick skorv, fortsatte smörja med olja. Min syster Viktoria hjälpte mig med skorven. Emma blev torr om händerna och armarna fick börja smörja med propyless med inrådan från BVC. Resten av kroppen blev torr och hon får små torr sprickor som blöder lite. Måste smörja henne x 10 varje dag och även natten. Sen köpte jag Welda weather and wind och efter en smörjning är i princip allt de torra borta. Så till alla med torra små barn eller om ni själv är de så rekommenderar jag verkligen Welda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback